طی تفاهم نامه‌ای میان کیلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون کرمانشاه و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیماران می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های درمان چشم خود از تسهیلات قرض الحسنه این بانک با کارمزد چهاردرصد استفاده کنند.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 16 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، طی نشستی امروز یک قرارداد درمانی بین کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون کرمانشاه و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران‌، منعقد شد.

حمید آریایی‌تبار، رئیس کلینیک چشم پزشکی بیستون با اشاره به اهمیت سلامت چشم، گفت: این قرارداد جهت ارائه خدمات چشم‌پزشکی به بیمارانی است که از عهده تأمین مخارج آن برنمی‌آیند.

وی افزود: در توافقی که با بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران داشته‌ایم مقرر شد هزینه درمان بیماری‌های چشمی توسط این بانک‌ به بیماران‌ نیازمند در قالب وام بدون بهره و با کارمزد چهار درصد پرداخت شود تا فشاری بر آنان وارد نشود.

آریایی‌تبار ادامه داد: کلینیک بیستون مجهز به بروزترین امکانات چشم‌پزشکی در دنیاست.

وی ادامه داد: این مرکز مجهز به دقیق‌ترین و قابل اعتماد‌ترین دستگاه درمان آب مروارید است که برای اولین بار در خاورمیانه در مرکز ما بکار گرفته شده است.

رئیس کلینیک چشم پزشکی بیستون، با بیان اینکه، اغلب دستگاه‌ها و تجهیزات ما منحصربفرد هستند، اظهار داشت: بروزترین دستگاه‌های لیزیک که وارد کشور شده‌اند در کلینیک ما وجود دارد.

آریایی‌تبار گفت: جدیدترین امکانات مربوط اتاق عمل و جراحی شبکیه چشم در مرکز ما وجود دارد که می‌تواند به بیماران استان‌های مجاور و همچنین کشور عراق خدمت رسانی کند.

وی اعلام کرد: در کلینیک‌ بیستون درمان بیماری‌های نادر چشمی به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و همچنین برای بیماران‌ خاص چشمی‌ تخفیفات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

در ادامه این نشست، محمد نجفی شعاع مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه کرمانشاه با اشاره به امکانات بسیار خوب کلینیک‌ بیستون، گفت: این مرکز را جزو بهترین مراکز درمانی غرب کشور است.

وی گفت: براساس توافق صورت گرفته، سقف وام چشم‌پزشکی برای هر نفر تا سقف ۳۰ میلیون تومان، با کارمزد چهار درصد و باز پرداخت آن طی اقساط ۶، ۹ و ۱۲ ماهه خواهد بود.

نجفی‌شعاع ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌ بیستون و انجام معاینه و در دست داشتن معاینه‌نامه به ما برای دریافت وام مراجعه کنند.

وی گفت: قیمت تمام شده هزینه پزشکی را قسط‌بندی کرده و بعد از ۲۴ ساعت به حساب کلینیک‌ واریز می‌کنیم.

نجفی‌شعاع اعلام کرد: برای ضمانت وام فقط یک ضامن معتبر، اعم از اداری یا بازاری کافی است و در این زمینه سخت‌گیری نداریم.

وی عدم پرداخت هرگونه هزینه اضافی از سوی بیمار را از مزایای این قرارداد عنوان کرد و گفت: تمام افراد از سراسر کشور می‌توانند در شهر‌خودد اقدام به تشکیل پرونده کنند و از این وام‌ و امکانات کلینیک بیستون استفاده کنند.

مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران‌، بیان کرد: هر وام‌ گیرنده‌‌ای که اقساط خود را تسویه کند مجدداً می‌تواند اقدام به دریافت وام نماید.

نجفی‌شعاع در پایان اعلام آمادگی کرد که این بانک‌ می‌تواند با تمام مراکز درمانی و‌ پزشکان مختلف قرارداد همکاری امضا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار