غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و پرهیز از اجتماعات نسبت به خطر و حضور در مراسمات عزا و عروسی هشدار داد.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 17 February 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به وضعیت کرونای این شهرستان اظهار کرد: مردم تا به امروز همراهی و همکاری خود را در کنار ستاد کرونای شهرستان به اثبات رسانده اند که انتظار داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

فرماندار سنقروکلیایی در ادامه افزود: در کنار همراهی مردم حقیقتا عملکرد مدیریتی شهرستان با دغدغه سلامت مردم به موازات مجموعه مدیریتی استان مطلوب بوده است به گونه ای که تا به امروز شهرستان با حجم جمعیتی که نیاز به خدمات دارند بی نیاز به اتوبوس آمبولانس بوده است.

وی بیان کرد: در اجرای در طرح شهید سلیمانی بسیج، سپاه و هلال احمر و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در شهرستان پای کار بوده‌اند و اقدامات خوبی انجام شده اما ساده انگاری هایی در سطح جامعه حس می‌شود که بسیار خطرناک است.

مرتضوی تاکید کرد: در صورت بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی قطعا تغییر وضعیت شهرستان در رنگبندی ها و برگشت محدودیت ها را به همراه دارد که از مردم درخواست داریم نسبت به رعایت پروتکل ها توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار