محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از عبور سامانه بارشی از جو منطقه و بارش باران، وزش باد همچنین کاهش محسوس دمای هوا تا شنبه هفته آتی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 17 February 2021

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: سامانه بارشی از امروز تا اوایل هفته آینده جو منطقه را متاثر کرده در بعضی ساعات سبب وزش باد شدید، بارندگی و احتمالا رعد و برق در سطح استان خواهد شد.


وی افزود: بارشی که طی ساعاتی از امروز و فردا و در نیمه شمالی به ویژه در منطقه اورامانات و نواحی شرقی استان شدت بیشتری خواهد داشت منجر به آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد، همچنین وزش باد طی ساعات امروز به ویژه در مناطق مرزی غبار ایجاد خواهد کرد.


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بارش این سامانه علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر در برخی از نواحی سردسیر به ویژه در روز‌های پنج شنبه و شنبه آینده به شکل برف مشاهده خواهد شد.


این مسئول یادآور شد: شایان توجه است بارش در روز جمعه پراکنده و عمدتا در منطقه اورامانات خواهد بود، همچنین تا اوایل هفته آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.


خسروی تاکید کرد:، اما در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۴ و حداکثر ۲۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده، طی این مدت قصر شیرین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و شهرستان اسلام آباد غرب با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار