سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: وزش باد شدید از شب گذشته تا کنون با سرعت ۲۹متر بر ثانیه معادل ۱۱۰ کیلومتر در ساعت این شهرستان مرزی را در نوردیده و ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 17 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،امیر پرویز نجفی افزود: وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در منطقه ادامه دارد .

وی اظهار داشت: دمای فعلی هوا در قصرشیرین ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت موجود در هوا نیز ۲۸دزصد است.

سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: با وجود وزش باد دید افقی در شهرستان کاهش محسوسی نداشته است و از نظر دید مشکلی نداریم.

نجفی اظهار داشت: از ابتدای سال زراعی جاری (مهرماه) تاکنون در این شهرستان ۱۴۷ میلی متر باریده است.

سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون این شهرستان ۲۱ روز درگیر گرد و خاک بود که روزهای غبارآلود در فروردین یک روز، اردیبهشت هفت روز، خرداد ۶ روز، تیر یک روز، شهریور یک روز، آبان ۲ روز، آذرماه یک روز و بهمن ۲ روز بوده است.

گرد و غبار موجود در هوای منطقه به ویژه نواحی مرزی کشور نتیجه وزش باد شدید در بیابان های عراق است که پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی و موجب آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرهای کشور شده است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق در چند سال اخیر برخی از روزها، درگیر گرد و غبار و آلودگی هوا ناشی گرد و غبار بوده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار