پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان پاوه گفت: وضعیت این شهرستان از کرونا زرد است که لازم است در روز‌های پایانی سال از هر گونه تجمع و رفتار خطرناک جهت جلوگیری از گسترش مجدد این بیماری پرهیز کرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 18 February 2021

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای همه گیری بیماری کرونا تا کنون ۶۸ فوتی، ۶۰۴ بستری، ۱۱۱۲ بیمار سرپایی و در مجموع ۱۷۱۶ نفر افراد درگیر کرونا داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه در شهرستان آمار مبتلایان افزایشی نیست و روند مانند سایر شهرستان‌های استان است و با حدود ۶ نفر بستری در وضعیت زرد قرار داریم.

فرماندار پاوه تصریح کرد: واکسن کرونا روسی هنوز به شهرستان ما نرسیده و رسیدن آن تابع برنامه‌های وزارت بهداشت درمان خواهد بود که قطعا در صورتی که توزیع کشوری داشته باشد به همه شهرستان‌ها از جمله پاوه هم خواهد رسید.

این مسئول خاطر نشان کرد: از مردم خواهشمندیم که بحث کرونا را بخصوص در مرحله جدید جدی بگیرند و به پیام‌های بهداشتی مقام‌های رسمی وزارت بهداشت و درمان توجه کامل داشته باشند، از دورهمی‌ها و برگزاری هر گونه مراسمی که با تجمعات گسترده همراه است حتما بپرهیزند، از آنجایی که همچنان کشور ما درگیر بیماری کروناست امیدواریم مردم با آگاهی و بهره گیری از هوش خود از شرکت در مراسمات آخر سال بپرهیزند.

ایده پور تاکید کرد: شهرستان پاوه به عنوان یک شهرستان گردشگری سالانه پذیرای مهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور است، اما امسال ضمن تشکر و عذرخواهی از همه مردم عزیز ایران، امید داریم در ایام تعطیلات عید نوروز این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نکنند که بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی هرچه سریع‌تر کشور عزیزمان ایران اسلامی را از بند این ویروس منحوس رها کنیم و به زندگی عادی خود برگردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار