رئیس اتاق کرمانشاه دخالت در امور بخش خصوصی استان کرمانشاه را بدعت خطرناکی دانست و گفت: اتاق بازرگانی درخواست‌های غیرمنطقی را نمی‌پذیرد و هرگز در بازی‌های سیاسی وارد نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 18 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، کیوان کاشفی در جلسه شصت و سوم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که امروز (۳۰ بهمن) در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به انتقاداتی که اخیرا یکی از نمایندگان مجلس نسبت به اتاق بازرگانی کرمانشاه ایراد داشته، اظهار کرد: طی دورانی که در اتاق بازرگانی بودم همواره از پیشنهادات و انتقادات سازنده استقبال کرده و جوابیه مناسبی نیز برای آن تعریف کردم زیرا عقیده دارم انتقادپذیری یکی از ویژگی‌های یک تشکل موفق است که صداهای بیرون از مجموعه را بشنود و پیگیر آنها باشد.
وی تاکید کرد: اما انتقاداتی مورد پذیرش است که سازنده و دارای راهکار باشد و قطعا نقدهایی که به صورت کلی‌گویی و بدون پشتوانه فنی و راهکار باشد پذیرفته نیست.
رئیس اتاق کرمانشاه ادامه داد: پاسخ ندادن به این انتقادات مطرح شده را جفا در حق اعضا و کارکنان اتاق بازرگانی کرمانشاه می‌دانم و در همین راستا لازم است مختصری از اقدامات و توانمندی‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه را مطرح کنم.
کاشفی عقبه علمی و کارشناسی اتاق بازرگانی کرمانشاه را بسیار غنی دانست که از بهترین‌های کشور است و یادآور شد: هم اکنون بسیاری از اساتید دانشگاه استان و کارشناسان که با ما افتخاری کار می‌کنند تعامل خوبی داریم که نتایج آن را در ده‌ها کار علمی و سند تحقیقاتی منتشر شده از سوی اتاق کرمانشاه شاهدیم.
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از صادرات سالیانه سه میلیارد دلاری کرمانشاه هم یاد کرد که نزدیک به ۱.۷ میلیارد دلار آن مربوط به تجار داخل استان است و این امر بیانگر تلاش‌های تجار و تولیدکنندگان و حمایت‌های اتاق بازرگانی می‌باشد.
وی به احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی کرمانشاه بعد از چند سال پیگیری نیز اشاره کرد که یکی از بزرگترین و زیباترین ساختمان‌های استان است.
کاشفی با بیان اینکه اتاق بازرگانی کرمانشاه در زمینه های مختلف قابلیت‌های بسیاری دارد، تاکید کرد: تنها مسئولیت و جایگاه ما پیگیری مسائل اقتصادی بخش خصوصی است و قطعا درگیر بازی‌های سیاسی نخواهیم شد.
رئیس اتاق کرمانشاه دخالت در امور بخش خصوصی استان را بدعت خطرناکی دانست و نسبت به آن هشدار داد و افزود: خواسته‌های غیرمنطقی را نخواهیم پذیرفت.
وی با بیان اینکه گاهی برخی درخواست عزل و نصب در مدیران عامل شرکت‌های بخش خصوصی را دارند، گفت: حتما مقابل چنین مواردی می‌ایستیم.
کاشفی بکارگیری چنین ادبیات غیرسازنده ای نسبت به بخش خصوصی را پسندیده ندانست و گفت: این ادبیات انگیزه تلاش ما را از بین می‌برد.
وی یادآور شد: با وجود همه این موارد همچنان پذیرای راهنمایی‌ها و پیشنهاداتی که با هدف ارتقا بخش خصوصی است، خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار