مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه گفت: اقلام زیستی از قبیل چادر، نایلون، پتو، والور و بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در بین خانوارهای عشایر آسیب‌دیده از وزش باد شدید و باران توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 19 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازایرنا،دکتر فرزین معتمدی  افزود: ۴۷۰ خانوار آسیب دیده از باران و وزش باد شدید توسط امدادگران شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و اسلام آبادغرب در مناطق عشایری در حال دریافت خدمات امدادی به عشایر حادثه دیده می باشند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۶ تن نایلون، ۸۷۰ تخته پتو، ۱۵ تخته چادر امدادی، ۳۵۰ بسته پک غذایی، ۲۵ تخته موکت و ۱۱۰ شعله والور بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

معتمدی افزود: امدادگران هلال احمر از ۲۹ بهمن ماه همزمان با وزش باد شدید و باران با حضور در مناطق آسیب دیده، خدمات رسانی به مردم را آغاز کرده و تا امروز ۳۰ بهمن ماه این خدمت رسانی ادامه داشته است.

وی اضافه کرد: نجاتگران هلال احمر شهرستان های نامبرده در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز به مردم آسیب دیده ارایه خدمات کنند.

ریزش آوار یک ساختمان متروکه در محله پل چوبی کرمانشاه با ۲ کشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه گفت: ساعت ۱۰:۵۲ دقیقه روز پنجشنبه با اعلام گزارشی مبنی بر ریزش آوار یک ساختمان متروکه در محله‌ پل چوبی در کرمانشاه (خیابان شهید اشرفی اصفهانی)، تیم های عملیاتی واکنش سریع و تیم تخصصی آوار و زنده یاب به درخواست آتش نشانی استان اعزام شدند.

وی افزود: این حاثه منجر به جان باختن یک مرد و یک زن شد؛ که امدادگران هلال احمر با کمک نیروهای آتش نشانی، پیکر این ۲ نفر را رهاسازی کرده و آنها را تحویل عوامل مربوطه دادند و عملیات ساعت ۱۵:۱۵ عصر دیروز به پایان رسید.

معمتدی در پایان گفت: در این عملیات چهار تیم شامل ۲ تیم سگ های زنده یاب، یک تیم واکنش سریع و یک تیم تخصصی نجات در آوار و زنده یاب هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند و امدادرسانی کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار