مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه خدمات کلینیک‌های ویژه استان چند برابر استان‌های غربی است، گفت: حدود ۱۳۰ متخصص و فوق تخصص استان تنها طی یک سال به بیش از ۵۲۰ هزار بیمار در مراکز ویژه مستقل استان خدمت ارایه کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 20 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا دکتر هوشنگ بهاری افزود: با توجه به آمار بالای اعضای هیات علمی و کلینیک‌های ویژه استان کرمانشاه نسبت به استان‌های همسایه، میزان خدماتی که در این استان ارایه می‌شود قابل قیاس با استان‌های غربی نیست و بسیار بیشتر از آن هاست.

او عنوان کرد: کلینیک‌های ویژه استان کرمانشاه علاوه بر بیماران استان به بیماران استان‌های ایلام، کردستان، لرستان و همدان هم خدمت ارایه می‌کنند.

به گفته بهاری، حجم بالای خدمات درمانی ارایه شده محصول برنامه‌ریزی و حمایت‌های ویژه رییس دانشگاه و معاون درمان علوم پزشکی کرمانشاه است.

بهاری درباره مشکل کمبود اعتبار هم گفت: با هدف افزایش انگیزه اعضای هیات علمی و متخصصان استان کرمانشاه تلاش شده که تا جای ممکن حمایت‌های مالی لازم صورت گیرد و مطالبات پزشکان تقریباً به روز شود.

هم اکنون هشت کلینیک وابسته و پنج کلینیک مستقل (مهدیه، شهید فتاحی، حاج دایی، پردیس و ثامن مسکن) در شهر کرمانشاه فعال است.

نوار قلب، نوار مغز، تست ورزش، جراحی‌های سرپایی، جراحی‌های مخصوص پوست (فقط درمانگاه حاج دایی)، کولونوسکوپی، آندوسکوپی، اسپیرومتری (تست تنفس)، سونوگرافی و خدمات آزمایشگاهی (فقط درمانگاه مهدیه) از جمله خدماتی است که به گفته بهاری در کلینیک‌های ویژه مستقل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بیماران ارایه می‌شود.

تعرفه کلینیک‌های ویژه هم حدود «یک دهم» هزینه خدمات بخش خصوصی است و هزینه معاینه پزشک متخصص پنج هزار و ۸۰۰ تومان و پزشک فوق تخصص ۶ هزار و ۸۰۰ تومان است.

مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به الکترونیکی بودن بخشی از خدمت رسانی به بیماران گفت: هم اکنون سامانه «پذیرش ۲۴» به ۲ صورت اپلیکیشن (برنامه کاربردی) و سایت در دسترس همه شهروندان قرار دارد و آنان می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh ۲۴.com یا نصب برنامه «پذیرش ۲۴» بر روی تلفن‌های همراه خود، اقدام به ثبت نوبت برای پزشک مورد نظر در حدود ۵۰ بیمارستان و درمانگاه استان کنند.

اکنون ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار