فرزاد الماسی در گفتگو با تابناک:
فرماندار کنگاور گفت: با ساده انگاری کرونا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی این شهرستان از ۸۵ درصد ماه‌های اخیر به ۵۰ درصد در هفته گذشته کاهش یافته که این وضعیت، موجب نگرانی است.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 21 February 2021

فرزاد الماسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: میزان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون‌های پرخطر از جمله معابر درون شهری، فضا‌های عمومی، آرامستان ها، داروخانه ها، دفاتر پیشخوان و نانوایی‌ها بسیار محسوس است. لازم است برای وارد نشدن به پیک چهارم که قطعا برخی محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها را به دنبال خواهد داشت، مردم به مانند گذشته پروتکل‌های بهداشتی با جدیت رعایت کنند و عادی انگاری نداشته باشند تا وارد شرایط سخت و محدودیت‌های شدید نشویم.

وی همچنین تاکید کرد: در صورت غافل شدن از رعایت پروتکل‌ها شادی خیلی از عزیزان در ایام نوروز به عزا تبدیل خواهد شد و ضرورت دارد جهت جلوگیری از مواجه شدن با پیک چهارم که با شیوع کرونای انگلیسی همراه خواهد بود بیش از پیش رعایت کرده و سهل انگاری نکنیم.
 
رییس ستاد مقابله با کرونا کنگاور در ادامه از ساماندهی و جلوگیری از سد معبر در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: در راستای حمایت از دست‌فروشان که طی یک سال گذشته بسیاری از آن‌ها دچار خسارت و زیان شدند، به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از فعالیت آن‌ها ممانعتی به عمل نخواهد آمد و شهرداری مکلف است با دقت بر فعالیت آن‌ها نظارت کند.

فرماندار کنگاور در خصوص فعالیت ادارات شهرستان و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی، تاکید کرد: ادارات اگر در رابطه با رعایت اصول بهداشتی در محیط کار خود کوچکترین کوتاهی را داشته باشند، مدیر مربوطه علاوه بر معرفی به مراجع بالاتر، باید پاسخگوی مشکلات و نواقصی که در مجموعه تحت امر خود دارد، باشد.   

 الماسی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ازدحام جمعیت در آیین پنجشنبه پایان سال، به منظور حفظ سلامت شهروندان از برگزاری این سنت دیرینه جلوگیری می‌شود. تمامی درب‌های آرامستان بسته خواهد بود و سپاه و نیروی انتظامی از هرگونه  تجمع در مبادی ورودی آرامستان نیز جلوگیری خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار