فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بارش برف و کولاک در برخی از محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و از رانندگان خواستار رعایت نکات ایمنی و احتیاط در رانندگی شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 21 February 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از شروع بارندگی‌ها علی رقم این که در بسیاری از محور‌ها بارندگی داشتیم، اما با حضور فعال پرسنل راهداری هم اکنون هیچ راه مسدودی نداریم، تنها راه‌های مسدود ما راه‌های روستایی بودند که در اولین فرصت بازگشایی شدند.

وی افزود: در حال حاضر در بسیاری از راه‌ها در مسیر‌های اورامانات و سنقر بارش برف و کولاک داریم که از تمام رانندگانی که قصد تردد دارند انتظار می‌رود حتما با رعایت مسائل ایمنی و با زنجیر چرخ تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: در محور‌های اسلام آباد غرب به دالاهو، جوانرود به ثلاث باباجانی، کرمانشاه به اسلام آباد غرب (گردنه چهار زبر) و گردنه‌های ماه ماس، بیدسرخ، سرمیل، قلاجه و خسرو آباد شاهد بارش برف هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: ۱۹ محور با بارش برف و ۱۹ محور با بارش باران داشتیم که تعداد کل نیرو‌های مستقر ۲۸۹ نفر، تعداد نیرو‌های درگیر ۷۹ نفر، تعداد ماشین آلات مستقر ۱۷۹ دستگاه، تعداد ماشین آلات درگیر ۵۳ دستگاه بوده اند همچنین ۸۶۰ کیلومتر برف روبی، ۴۵۵ تن شن و نمک مصرفی، ۲۰ مورد کمک رسانی به خودرو‌های درگیر شده در مسیر و ۲ مقطع ریزش برداری را داشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: مجموعا ۳۶ راه روستایی بازگشایی شده و ۷ راه روستایی در حال بازگشایی می‌باشد، هم اکنون نیز اکیپ‌های راهداری ضمن آماده باش کامل در حال انجام عملیات زمستانی می‌باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار