تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
شهردار اسلام آباد غرب گفت: جاده قدیمی واصل میان مسکن مهر شرف آباد و محله شهرستانی را با مساعد شدن شرایط جوی ترمیم خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 22 February 2021
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه، در راستای پیگیری نارضایتی جمعی از شهروندان اسلام آبادی در خصوص راه مواصلاتی قدیمی مسکن مهر شرف آباد به محله شهرستانی و داخل شهر که وضعیت آسفالت نامطلوبی دارد و سبب مشکل در تردد خودرو ها شده است، موضوع را از مسئولین این شهرستان پیگیر شدیم، در ابتدا با فرماندار اسلام آباد طی تماس تلفنی به گفتگو پرداختیم، جهانبخش حیدری اظهار داشت: راه اصلی دسترسی به مسکن مهر شرف آباد جاده جدید الحداثی است که از قبل طراحی و پروژه آن اجرا شده و از مسیر ولیعصر می گذرد که راه مناسبی هم است، این راه قدیمی یک فرعی ست که از محله شهرستانی عبور می کند.
 
وی افزود: برخی از مردم همچنان جهت دسترسی به بازار محله شهرستانی از این جاده قدیمی جهت تردد استفاده می کنند که برای مرمت نیاز به تامین اعتبار دارد، لازم به ذکر است که شهردار اسلام چندین اقدام عمرانی در  محله شهرستانی انجام داده که در خور توجه اند.
 
در ادامه با شهردار شهرستان اسلام آباد غرب تماس حاصل کردیم، علی حمیدی تبار بیان کرد: این جاده یک جاده قدیمی بود که روستایی به اسم چقازرد را به شهرستان وصل می کرد زمانی که مسکن مهر احداث شد زیرسازی این مسیر قدیمی را به همان سبک و سیاق قدیمی انجام و آسفالت کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: نظر شورای ترافیک جدید نیز بر مسدود شدن این مسیر است ولی طرح جامع آن ساخته شده، عده ای هم گفتند که تجاوز به خیابان است در صورتی که خیابان اصلی آن جا نیست، ما در طرح جامع جدید، کمربندی را احداث کردیم که هم اکنون تردد ها در آن جا انجام می شود.
 
شهردار اسلام آباد گفت: با وجود تمام موارد گفته شده این نوید را به مردم شهرستان می دهیم که با مساعد شدن شرایط جوی و پایان بارندگی ها در اواخر اسفند ماه عملیات لکه گیری و ترمیم این راه مواصلاتی را انجام خواهیم داد.
 
حمیدی تبار در پایان خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان را وظیفه اصلی خود دانست و گفت: رساندن بهترین خدمات به شهروندان حق طبیعی آنان است‌.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار