مدیر سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه گفت: در آستانه فرارسیدن ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و روز پدر، گروه جهادی حقوقدانان بسیجی در زندان مرکزی کرمانشاه حضور پیدا کرد و به ۲۱۰ زندانی کرمانشاهی خدمات مشاوره حقوقی، قضایی و معاضدت رایگان ارایه داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 23 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛رسول بهرامی‌پور  گفت: در راستای سلسله اقدامات جهادی حقوقدانان بسیجی امروز برای چهارمین مرحله در زندان مرکزی کرمانشاه حاضر شدیم که به ارایه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به زندانیان بپردازیم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی ما در برنامه امروز شناسایی محکومین مالی معسر برای کمک به آزادسازی آنان تا قبل از عید نوروز است، ادامه داد: با پشتیبانی سردار ریحانی فرماندهی سپاه استان و همکاری دستگاه قضایی در تلاش هستیم که تا قبل از اتمام سال جدید و در آستانه عید نوروز تعدادی از مردان و پدران زندانی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع) با پرداخت محکومیت های مالی آنان را آزاد کنیم.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان کرمانشاه با اشاره به اعلام نیاز اداره کل زندان ها برای تأمین کتاب های موردنیاز کتابخانه زندان ها، اظهارداشت: امروز در همین برنامه تعداد پنج هزار جلد کتاب به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی سازمان بسیج حقوق دانان به اداره کل زندان های استان اهدا شد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل زندان های کرمانشاه نیز اظهار داشت: ما در دهه فجر انقلاب اسلامی پویش اهدای کتاب اعلام کردیم که امروز شاهد اهدای پنج هزار جلد کتاب توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان به اداره کل زندان ها هستیم.

پوریانی در ادامه ضمن تشکر از خدمات مشاوره حقوقی حقوق دانان بسیجی به زندانیان و کمک به آزادسازی زندانیان از خیرین و کسانی که برایشان امکان دارد دعوت کرد تا در پویش اهدای کتاب و همچنین کمک به آزادسازی زندانیان به سازمان زندان ها کمک کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار