مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۴ هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان بین افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 24 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در آستانه ولادت با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) برگزار شد.

در این رزمایش تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریال توسط حقوقدانان بسیجی استان کرمانشاه میان خانواده‌های نیازمند کرمانشاه توزیع شد .

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای نهضت مواسات و کمک مؤمنانه هفتمین مرحله است که سازمان بسیج حقوقدانان مبادرت به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه می‌کنند.

رسول بهرامی‌پور افزود: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۴ هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۳۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بین افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شده است.

وی گفت: علاوه بر بسته‌های معیشتی کمک مؤمنانه، حقوقدانان بسیجی خدمات مؤمنانه تخصصی از قبیل مشاوره حقوقی، وکالت رایگان، کارشناسی رایگان، ثبت اسناد رسمی رایگان و... را دستور کار قرار داده که بحمدالله به شایستی انجام شده است و این اقدامات توسط مجمع خیرین حقوقدان بسیجی ادامه دارد.

بهرامی‌پور در ادامه از اجرای یک مرحله دیگر کمک مومنانه سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تا پایان سال خبر داد و گفت: به لطف الهی مرحله چهارم آزادسازی زندانیان در قالب نهضت کمک مؤمنانه در آستانه سال جدید اجرا خواهد شد و تعدادی از مردان و پدران به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار