بیژن کردستانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: اولین درمانگاه تخصصی در شهرک صنعتی بیستون با هدف خدمات دهی به کارکنان واحدهای صنعتی و خانواده های آن ها ایجاد شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 25 February 2021

بیژن کردستانی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شهرکهای صنعتی استان ۲۱ شهرک صنایع صنعتی موجود است، حدود ۲۴۰ هکتار زمین در اختیار داریم که سرمایه‌گذاری بر روی آن در سه سال گذشته نسبت به مدت زمان مشابه آن حدود ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: متناسب با آن خدمات در بخش صنعت و زیر ساخت‌های صنعتی رونق ایجاد شده، از جمله آن احداث درمانگاه برای خدمت رسانی به واحدهای صنعتی است. پیشتر در شهرک های صنعتی درمانگاه اختصاصی وجود نداشت که با تلاش استاندار و همکاری خانه صنعت و معدن، همچنین شرکت شهرک های صنعتی استان در شهرک صنعتی بیستون اولین درمانگاه تخصصی احداث شد.

کردستانی تاکید کرد: این درمانگاه تخصصی در بخش صنعت و برای خدمت رسانی به واحدهای صنعتی و کارگران و خانواده‌های آنها که مستقر در شهرک صنعتی هستند، در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی فرامان در فضایی حدود ٨٠٠ متر مربع ایجاد شده تا بتوانیم خدمات مناسبی به واحدهای صنعتی و کارگران آن ها بدهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار