استاندار کرمانشاه ساعت صبح امروز (جمعه ۸ اسفندماه) در برنامه دیدار چهره به چهره و صمیمی با مردم پای درد و دل شهروندان نشست تا پاسخگو و پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آنان باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 26 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در مرکز ارتباطات مردمی « هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز نیز با تعدادی از شهروندان دیدار کرد و ضمن بررسی مشکلات، دستور پیگیری و رسیدگی سریع به مطالبات مردم را صادر کرد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم ارتباط نزدیک با مردم؛ اظهار داشت: مدیران و مسوولین استان باید در رفع مشکلات مردم اهتمام و عزم جدی داشته باشند و مطالبات را پیگیری کنند زیرا یکی از وظایف مدیران پاسخگویی و ارتباط نزدیک با مردم است.

مقام ارشد استان تأکید کرد: همه مدیران باید برنامه های دیدار با مردم را به صورت مستمر انجام دهند زیرا این میزها متعلق به مردم است و کار ما زمانی ارزش دارد که برای حل مشکلات مردم پیشگام و پیشقدم شویم و از خودگذشتگی و تلاش وافر داشته باشیم.

اکثر درخواست های مردم از استاندار در دیدار امروز مربوط به مشکلات معیشتی، بیکاری، بروکراسی اداری، کمک های مالی برای درمان بیماری و تسهیلات حمایتی بود که در کنار این مشکلات برخی سرمایه گذران نیز برای تسهیل و تسریع در انجام امور اداری موضوعات خود را مطرح کردند.

شایان یادآوری است که مردم عزیز و شریف کرمانشاه برای دیدار با استاندار می توانند به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه مراجعه و با ثبت درخواست در واحد ارتباطات مردمی به سهولت با استاندار دیدار کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار