معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از امروز نوبت‌دهی تعویض پلاک در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سرپل‌ذهاب اینترنتی شده است.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 27 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در روز‌های پایانی سال با افزایش درخواست خدمات تعویض پلاک در مراکز سرتاسر استان مواجهه هستیم که به همین دلیل ساعت کار این مراکز افزایش یافته است.

وی به افزایش ۲ ساعته ساعات کار مراکز تعویض پلاک استان از روز‌های شنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: ساعت کار از هشت صبح تا ۱۴ به ۱۶ افزایش یافته که از این ساعت درب مراکز تعویض پلاک بسته می‌شود و تا آخرین نفر خدمات دریافت می‌کنند؛ روز‌های پنجشنبه هم از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۴ همین کار انجام می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: نوبت‌دهی تعویض پلاک از امروز در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سرپل‌ذهاب اینترنتی شده که متقاضیان با مراجعه به سایت «راهور ۱۲۰» یا اپلیکیش «پلیس من» و وارد شدن به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی می‌توانند روز و ساعت مدنظر خود را رزرو کنند.

وی همراه داشتن ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراجعه به مراکز تعویض پلاک را از الزامات دانست و گفت: همشهریان در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فقط در ساعت و تاریخی که در نوبت‌دهی اخذ شده مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار