کامران هزار خانی:
رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت های بسیاری است که توجه و حمایت از آن ها زمینه توسعه اشتغال را فراهم می کند.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 02 March 2021

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه، کامران هزار خانی در نشست تخصصی توسعه اشتغال ضمن درود بر روح پر فتوح امام و شهدای انقلاب، اظهار داشت:  استان کرمانشاه با 325 کیلومتر مرز مشترک با عراق و 4 بازارچه مرزی به عنوان یک ظرفیت مهم و سایر امکانات کم نظیر آمادگی بسیاری برای پیشرفت و توسعه دارد.

وی افزود: با این وجود رتبه دوم را در بیکاری داریم، در شهر کرمانشاه 10 محله حاشیه نشین وجود دارد اگر چه تحت حمایت بسیج قرار گرفته اما به آن منظور خاص و هدفمان جهت حمایت از این محلات نرسیده ایم.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: باید اضافه کرد در ایجاد صندوق، تعاونی و اشتغال رتبه دوم را کسب کردیم، در حوزه مباحث کشاورزی، آب و خاک همچنین تنوع محصولات مثل تخمه سنقری و روغن حیوانی امکانات زیادی داریم.

هزارخانی تاکید کرد: کیفیت پشم کرمانشاه مثال زدنی است و زیتون سرپل ذهاب نیازمند صنایع تبدیلی است، در محصولات لبنی هم ظرفیت های خوبی وجود دارد، با حمایت از این ظرفیت ها و توسعه امکانات زمینه توسعه استان و ایجاد اشتغال بسیاری فراهم خواهد شد. همچنین گروه جهادی داریم که 150 زمینه اشتغال را فراهم کرده است.امید است طی 5 سال به جایگاهی که در شان مردم کرمانشاه است برسیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار