رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر رعایت امانتداری و بی طرفی مجریان  در انتخابات گفت: مجریان علاوه بر حفظ سلامت انتخابات، برای فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری مردم تلاش خواهند کرد.  
کد خبر: ۹۴۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 02 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  "حسین خوش اقبال" در نشست با بخشداران استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد اظهار داشت:بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در بخش‌ها در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند و باید از این جایگاه صیانت کنند.


وی با قدردانی از صبر و همراهی مردم در شرایط تحریم اقتصادی و کرونا تاکید کرد: بدون همراهی مردم هیچ پیشرفتی نتیجه نخواهد یافت و اگر همراهی مردم در مقابل فشار‌ها نباشد شکننده خواهیم شد.


خوش اقبال با اشاره به برخی سیاه نمایی‌ها تصریح کرد: هرکس با هر صحبت و عملی موجب جدا شدن مردم از قطار انقلاب اسلامی شود باید پاسخگوی امام (ره) و شهدا باشد.  


معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه  فرصت خدمت  کوتاه است تاکید کرد: دغدغه‌های مردم باید همچنان در اصل امور باشد؛ بعضی مدیران از الان به فکر آینده مدیریتی خود هستند در حالیکه همه ما مسئول آنچه که رقم خورده هستیم و مسئولیت بپذیریم.


رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه برگزاری انتخابات باشکوه و رعایت امانتداری را دو اولویت مجریان در انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: ما به عنوان ستاد انتخابات به دنبال حفظ سلامت و تهیه مقدمات برای یک انتخابات باشکوه و پرشور هستیم.  


خوش اقبال تصریح کرد: برای ما مهم نیست چه جریان و چه کسی رای بیاورد و می‌طلبد که تلاش همه دلسوزان، رقم خوردن مشارکت حداکثری با حضور گرایشات مختلف باشد.


وی در ادامه با اشاره به سختی‌های کار دولت با وجود تحریم‌ها و کرونا تاکید کرد: دولت در این شرایط خدمات برجسته‌ای ارائه داده و انصافا در پیشبرد امور مثبت عمل کرده و نه تنها امور متوقف نشده بلکه هر هفته شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی بوده ایم.  


معاون استاندار کرمانشاه  تاکید کرد: توقع از احزاب، رسانه و نخبگان توجه به گفتمان مشارکت حداکثری و ضرورت حضور پرشور مردم است.


خوش اقبال با اشاره به اهمیت انتخابات شورا‌های شهر و روستا نیز گفت: با توجه به جایگاه شورا‌های محلی، ارتباط و تعامل موثر با بزرگان و ترغیب به مشارکت شایسته برای انتخابات شورا‌ها ضرورت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار