استاندار کرمانشاه با قدردانی از همراهی مردم در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران گفت: برای برون رفت از شرایط فعلی همچنان نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 02 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا  هوشنگ بازوند روز سه شنبه در مراسم افتتاح شهرداری میراباد شهرستان ثلاث باباجانی افزود: ملت ایران در سه سال اخیر شاهد شدیدترین تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمنان هستند که با مقاومت و صبوری ملت، بانیان تحریم به زباله دان تاریخ پیوستند و قطعا پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود.
وی با بیان اینکه دولت در این سال‌ها منابع درآمدی و مالی خود را از دست داده و حتی توان دریافت درآمد‌های خود در خارج از کشور را به دلیل تحریم ندارد، افزود: با تمام این سختی و فشار‌ها دولت همچنان در کنار مردم است.
او گفت: در شرایط تحریم و فشار سخت اقتصادی دولت همچنان پروژه و طرح افتتاح می‌کند و مردم را تنها نمی‌گذارد.
نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه تصریح کرد که دولت برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر همچنان نیازمند همراهی، مشارکت و تعامل مردم است و قطعا این روز‌های سخت هم به پایان می‌رسد.
بازوند در ادامه اظهار داشت: دولت برای توسعه و آبادانی مناطق کمتربرخوردار استان برنامه دارد و در این راستا کمک مردم را می‌طلبد.
وی به ارتقای روستای میراباد به شهر در سال ۹۸ نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته بخشداری و امسال شهرداری این شهر را افتتاح کردیم و این گامی برای پیشرفت است.
اختصاص ۶۵۰میلیون تومان اعتبار برای شهرداری میراباد
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: با شروع فعالیت شهرداری میراباد دولت به صورت سالانه و فصلی به این شهرداری اعتبار اختصاص می‌دهد.
بازوند افزود: امسال ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای سال آینده نیز ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص می‌دهیم.
او از همه مسوولان استانی و شهرستانی خواست برای کمک به شهرداری تازه تاسیس میراباد تلاش کنند.

او همچنین به رسمی شدن مرز‌های شوشمی و شیخ صله اشاره کرد و گفت: دنبال آزاد کردن تردد از این مرز‌ها هستیم که به دلیل اختلافات داخلی کشور عراق و اقلیم کردستان تاکنون موفق نشده ایم.
وی به مشکلاتی که در بخش زمکان و شهر میراباد وجود دارد نیز اشاره کرد و گفت: برای مشکلات آب شرب و کشاورزی از محل سد آزادی نشستی را در استانداری برگزار و آن را پیگیری می‌کنیم.
وی همچنین به مشکلات دانشگاه پیام نور ثلاث باباجانی اشاره کرد و افزود: برای راه اندازی مجدد این دانشگاه حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار کمک می‌کنیم.
او به پیگیری‌های لازم برای اتمام بیمارستان ثلاث باباجانی نیز اشاره کرد و گفت این موضوع را با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح و پیگیری کرده ام.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار