در هفته دهم لیگ دسته سوم، ستارگان کرمانشاه موفق شد در خانه برابر پرسپولیس دزفول، به برتری برسد و در فاصله سه امتیازی صدر‌جدول قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 03 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،در چهارچوب هفته دهم لیگ دسته سوم ستارگان کرمانشاه در ورزشگاه پانزده خرداد میزبان تیم پرسپولیس دزفول بود و موفق شد با حساب دو بر یک حریف خود را مغلوب کند.

دو تیم در نیمه نخست بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند و ستارگان نتوانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند و دو تیم بدون گل راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم ستارگان بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک ضربه ایستگاهی و پاس زیبای مهدی صادقی، سهراب الماسی هافبک گلزن ستارگان با ضربه سر دروازه دزفولی‌ها را باز کرد.

دزفولی‌ها پس از این گل فشار را روی دروازه ستارگان ایجاد کردند و با یک ضربه کاشته مستقیم موفق شدند بازی را به تعادل بکشانند.

در ادامه هر دو‌تیم برای کسب سه امتیاز تلاش زیادی کردند و در نهایت این ستارگان بود که به برتری رسید و رسول مرادی مهاجم زرد‌پوشان نبوغ خود را به نمایش گذاشت و با یک پاس دیدنی مهدی دایی‌چین را در موقعیتی عالی قرار داد و این بازیکن جوان دومین گل سه امتیازی خود را در این مسابقات به ثمر رساند.

ستارگان با این برد در فاصله سه امتیازی صدر‌جدول قرار گرفت و دو بازی باقی‌مانده‌ خود را در اوج حساسیت برگزار خواهد کرد.

امین سلیمی، مدیر‌عامل باشگاه ستارگان کرمانشاه پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: خدارو‌شاکریم که موفق شدیم با کسب این سه امتیاز امید‌هایمان را برای صعود از گروه زنده نگه داریم و همچنان در زمره مدعیان باقی بمانیم.

وی کسب این سه امتیاز را بسیار مهم خواند و اشاره کرد: با پایان هفته دهم و با توجه به دیگر نتایج اکنون در فاصله سه امتیازی صدر قرار گرفتیم و بازی هفته آینده ما در مقابل پیروزی نگین خورموج که از رقبای مستقیم ما است، حساسیت دو چندانی پیدا کرده است.

سلیمی با انتقاد از فشردگی برنامه مسابقات گفت: با توجه به اینکه روز شنبه باید به مصاف رقیب خود برویم و همچنین مسافت بسیار طولانی که تا خورموج پیش روی ما است، با مشکل خستگی بازیکنان مواجه هستیم، اما مجموعه ستارگان از مدریت و کادر فنی تا بازیکنان همگی تلاش خواهند کرد که در دیدار روز شنبه نتیجه‌ای خوب کسب کرده و همشهریان و هواداران ستارگان را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی و هزینه‌های بسیار بالای سفر به شهر‌های دور ابراز امیدواری کرد بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند تا شاید مسؤلان استان نگاهی حمایتی به این داشته باشند، چراکه به گفته او تاکنون کمکی از سوی مسؤلین و مدیران ارشد استان به این تیم نشده و واقعا از نظر مالی تحت فشار هستند.

سلیمی شرایط گروه را بسیار پیچیده خواند و گروه چهارم را با توجه به حضور چندین تیم از استان‌های جنوبی، سخت‌ترین گروه مسابقات عنوان کرد و وجود شانس صعود برای هفت تیم را در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات گواه ادعای خود دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار