نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی و عشایری کرمانشاه با رونمایی از ۱۵ محصول گواهی شده و سالم آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 04 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کوروش مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه،، با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی و عشایری در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، گفت: در این نمایشگاه انواع محصولات تولیدی زنان روستایی از جمله انواع ترشیجات، رب انار، زعفران، زیتون، گردو، آلبالو و فرآورده‌های لبنی روستایی عرضه می شود.

وی با اشاره به رونمایی از 15 محصول گواهی شده و سالم تولیدی زنان روستایی در این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد: برپایی این نمایشگاه زمینه ساز سمت و سو گرفتن کشاورزی استان به سمت تولید محصولات سالم شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 15 محصول زنان روستایی در استان مجوز محصول گواهی شده و سالم اخذ کرده‌اند، ادامه داد: پنج محصول از سال گذشته و 10 محصول در سال جاری گواهی محصول سالم را اخذ کرده اند.

مهرابی اضافه کرد: برای سال آینده در برنامه داریم تا برای ۱۰ محصول دیگر مجوز محصول گواهی شده و سالم بگیریم.

مهرابی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به کسب و کارهای خرد برای بالا بردن درآمد روستائیان و عشایر و جلوگیری از مهاجرت روستائیان و عشایر به شهرها، گفت: در این راستا بانوان روستایی و عشایر نیاز به حمایت های تسهیل کننده دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار