عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین از برگزاری انتخاباتی شالم با محموریت صیانت از آرای مردم در هرسین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 06 March 2021

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:مهمترین اولویت ستاد انتخابات فرمانداری در انتخابات ۱۴۰۰ قانون گرایی و صیانت از آرای مردم است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات در کشور ما تجلی مردم سالاری دینی است و حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از پیوند ناگسستنی آنان با نظام است و در این راستا مردم دارالمومنین هرسین همگام با سایر هموطنان در انتخابات سال آینده حضوری موثر و حداکثری خواهند داشت.

کنجوریان تصریح کرد: کمیته های ۷ گانه ستاد انتخابات فرمانداری روند اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را با همکاری هیئت های اجرایی ، نظارت و بازرسی برگزار خواهند کرد و در این راستا مسئولین این کمیته ها مشخص و ضمن توجیه کامل ، احکام مربوطه به آنان تحویل داده شده است.

فرماندار هرسین افزود: فرآیند برگزاری انتخابات بر اساس دستورالعمل های ستاد انتخابات کشور و سامانه جامع انتخابات خواهد بود و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات فرمانداری بر اساس مر قانون و بدور از هرگونه جانبداری از کاندیدای خاصی عمل خواهند خواهند کرد.

وی گفت : با توجه به بیماری کرونا برگزاری انتخابات در این شهرستان بر اساس پیوست های بهداشتی بسیار جدی خواهد بود و در انتخاب شعب اخذ رای این موضوع مهم لحاظ و اجرا میشود.

کنجوریان در پایان اظهار کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۰۴ شعبه اخذ رای شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار