ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران درحالی برگزار خواهد شد که از سوی کادر فنی ۲ ورزشکار کرمانشاهی نیز به تمرینات دعوت شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 06 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،ارشک و یدالله محبی کشتی گیرانی هستند که از کرمانشاه و با نظر کادر فنی در دور تازه تمرینات تیم ملی آزاد ایران که آخرین اردوی امسال هم خواهد بود، شرکت خواهند کرد.

تمرینات آماده سازی تیم ملی قرار است از ۱۷ تا ۲۷ اسفند به مدت ۱۰ روز و در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شود.

ارشک محبی در وزن ۹۲ کیلوگرم و یدالله محبی نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم حضور دارند، اوزانی که به ترتیب ۲ و ۴ کشتی گیر دیگر از استان های مازندران، تهران و لرستان نیز حضور دارند.

تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان خو د را برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان آماده می کند.

رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای ۲۰ الی ۲۲ فروردین و مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ الی ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در شهر آلماتی برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران غلامرضا محمدی است و ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری، داود رخش خورشید، حسن طهماسبی، محمد اصلانی و تورج کفایی نیز به عنوان مربی در تیم ملی حضور دارند.

 

امیدوارم جواب اعتماد مربیان تیم ملی را بدهم

کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی با ابراز خرسندی از دعوت دوباره اش به تیم ملی ابراز امیدواری کرد بتواند پاسخ اعتماد مربیان تیم را بدهد.

یدالله محبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ماه های دوری از تیم ملی همه تلاش خود را به کار گرفتم تا بتوانم دوباره اعتماد مربیان را جلب و بازهم افتخار حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کنم که خوشبختانه انجام شد.

وی تصریح کرد: تیم ملی کشتی آزاد ایران مسابقات مهم و حساسی را پیش رو دارد و همین مسئله باعث شده تا تمامی کشتی گیران شبانه روز تلاش کنند تا به قرار گفتن در بهترین شرایط آمادگی یکی از نفرات اعزامی به مسابقات باشند.

محبی با اشاره به اینکه تیم ملی کشتی آزاد ایران سهمیه المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که خودش در آن حضور دارد را کسب کرده است، گفت: تلاش می کنم در مدت باقیمانده تا برگزاری این رویداد مهم آمادگی لازم را کسب کنم تا در صورت صلاحدید کادر فنی یکی از نفرات اعزامی به این مسابقات باشم.

کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان کشورمان گفت: هرچند کار سختی برای کسب این مهم پیش رو دارم و باید با نفراتی مبارزه کنم که جزو بهترین های ایران و حتی جهان هستند اما از تلاش و مبارزه دست برنمی دارم.

وی در پایان گفت: امیدوارم هرکدام از کشتی گیران که به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک اعزام می شوند دست پر میدان را ترک و پرچم مقدس کشورمان را برافراشته نگه دارند چرا که همه هدفمان موفقیت تیم ملی است.

کسب ۲ مدال طلای قهرمانی آسیا در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ به میزبانی هند و چین جزو افتخارات یدالله محبی محسوب می شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار