تابناک-به همت خیرین و همکاری امام جمعه، نیروی دریایی سپاه و همچنین با پیگیری سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، 20 خانه عالم شهرستان بشاگرد تجهیز شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 07 March 2021

حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد در گفتگو با خبرنگار تابناک هرمزگان با اشاره به اهمیت احداث خانه های عالم در مناطق روستایی گفت: خانه عالم ظرفیت مهمی در راستای توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی است، از این رو توجه به احداث خانه‌های عالم، خود یک عامل مهم در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی با تاکید بر اینکه وجود خانه عالم در روستاها برکات بسیار خوبی دارد و در کاهش آسیبهای اجتماعی هم بسیار موثر است، افزود: هدف عمده از ساخت خانه عالم روستایی، ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و فراهم ساختن زمینه حضور جوانان در مکان‌های مذهبی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد با بیان اینکه ساخت خانه عالم موجب توسعه فرهنگ دینی در روستا می‌شود، افزود: ساخت خانه عالم برای افزایش حضور مبلغین در مناطق روستایی به‌ویژه برای مناطق محروم بسیار موثر بوده و برای توسعه فرهنگ دینی در روستا دارای حائز اهمیت است.

حجت الاسلام لیاقت بیان داشت: به همت خیرین و همکاری امام جمعه و نیروی دریایی سپاه و همچنین پیگیری دفتر تبلیغات اسلامی بشاگرد، 20 خانه عالم در این شهرستان تجهیز شد.

وی ادامه داد: این تجهیزات شامل کولر، یخچال، تلویزیون، فرش، موکت، سیلندرگاز، پتو، اجاق گاز، مخزن آب و آبگرمکن به ارزش 500 میلیون تومان می‌باشد.

انتهای پیام/ز 639

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار