پرویز توسلی زاده تاکید کرد:
به دستور رئیس کل دادگستری آماده سازی و تعیین تکلیف مسکن مهر شهرستان پاوه تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ باید انجام شود.
کد خبر: ۹۴۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 07 March 2021

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه ،با حضور پرویز توسلی زاده  رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استانداری ، فرماندار و رئیس و دادستان شهرستان پاوه ، اعضای هیات مدیره و جمعی از شکات و سهامداران مسکن مهر شهرستان پاوه نشستی به منظور ساماندهی و تعیین تکلیف این پروژه تشکیل شد.

 توسلی زاده در این نشست با تاکید بر آماده سازی این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه بر پیگیری قضائی پرونده و صدور رای تا پایان شهریور ماه 1400 اشاره کرد و گفت :در این پروژه تعداد زیادی از خانوارها درگیر هستند و امروز با تصویب اعضای جلسه مقرر شد تا پایان اردیبهشت ماه 1400 این پروژه تکمیل و در اختیار خریداران قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری با بیان اینکه تمامی ابهامات موجود در این پرونده با حساسیت خاص قضائی دنبال خواهد شد خاطر نشان کرد: در امور کیفری این پرونده ، شخص دادستان شهرستان پاوه موضوع را شخصا پیگیری ور سیدگی نمایند و در امور حقوقی نیز این پرونده توسط شخص رئیس دادگستری شهرستان به نتیجه نهایی برسد و تا پایان شهریور ماه 1400 آرا صادر شود.

ایشان به همه اعضا و خریداران اطمینان خاطر داد که در این پرونده تمامی جوانب و خواسته های آنها مورد بررسی و رسیدگی دقیق قرار خواهد گرفت و پرونده در نهایت عدالت و احقاق حق به سرانجام خواهد رسید.

 توسلی زاده با بیان اینکه راه برون رفت از این موضوع تفاهم و گفتگوی اعضای هیات مدیره و خریداران می باشد یادآور شد به همه مسئولین حاضر و دیگر مسئولین مرتبط با این موضوع توصیه و تاکید می شود که موضوع مسکن مهر شهرستان پاوه را طبق مصوبات جلسه به سرانجام برسانند و نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار