غلامرضا شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر استان کرمانشاه گفت: طبق روال سال های گذشته امسال نیز شاهد افزایش نرخ کرایه تاکسی به میزان مصوب شده خواهیم بود.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 15 March 2021

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با ورود به سال جدید، طبق روالی که وجود دارد در نرخ کرایه های تاکسی تغییراتی ایجاد و با درصد مشخصی افزایش می یابد.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۰ نیز پیش بینی افزایش نرخ کرایه ها را تا درصد مشخصی انجام و به شهرداری ارجاع داده ایم که پس ارسال آن توسط شهرداری به شورای شهر و انجام کار های کارشناسانه آن بر اساس نرخ تورم و سایر مسائل به وسیله این دستگاه، جهت تایید نهایی به فرمانداری ارسال می گردد.

وی تصریح کرد: در صورت تایید تمام ارگان های مربوطه نرخ مصوب شده اجرایی می شود که میزان این افزایش به محض ابلاغ اعلام خواهد شد.

شهبازی در پایان گفت: بر اساس نظر ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد در جمعه آخر سال و تعطیلی آرامستان ها، هیچ گونه سرویس دهی از جانب ما برای جابجایی افراد به آرامستان ها وجود ندارد اما ناوگان حمل و نقل عمومی فعالیت روزمره خود را در سطح شهر دارند و به مسافران خدمات رسانی می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار