محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از گفت:در دو هفته اول سال وارد خیز جدید شویم نظارت ها باید در نوروز ۱۴۰۰ تشدید شود.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 15 March 2021

محمود رضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:امیدوارم در سال پیش رو آرامش برقرار شود تا بتوانیم در زمینه توسعه بهداشت استان فعالیت‌های بهتری انجام دهیم.

وی افزود:اگر چند وقتی است وضعیت مناسبی در استان هست و افتخار خدمت به مردم کسب شده نتیحه زحمات همه همکاران و همکاران عزیز گمنامی است که ممکن است دیده نشوند اما اثر بسیار مهمی داشتند.شرایط نوروز و تعطیلات عادی نیست و با توجه به جذابیت منطقه ، سفر و مراوده افزایش می یابد و خواه ناخواه موجب جابجایی و گسترش ویروس می شود و ممکن است‌ در دو هفته اول سال وارد خیز جدید شویم.

مرادی تصریح کرد:منشا گونه جهش یافته ویروس در استان سفر بوده است و مهمترین درخواست من از همکاران تشدید نظارت است و نیاز است که تیم های نظارتی، حمایتی با شدت و توجه بیشتری فعالیت کنند.در این مرحله بیشترین سود را از غربالگری و بیماریابی می بریم و می توانیم از شیوع و افزایش مجدد بیماری پیشگیری کنیم.


وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان گفت:در شبانه روز گذشته۱۰ مورد بیمار مثبت بستری و۷۹ بیمار مثبت سرپایی شناسایی و خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان ثبت نشده است.

مرادی ابراز کرد:مجموع جان باختگان ۱۴۹۴ نفر ودر ۲۴ ساعت ءذشته ۴۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری۵۵ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند،هم اکنون ۱۴۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار