یدالله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: شهرستان ما جزو شهرستان های ممتاز در کنترل بیماری کرونا بوده و هم اکنون هیچ موردی از بیمار مبتلا به کرونا مشاهده نشده و در راستای حفظ شرایط از پذیرش مهمانان نوروزی و برگزاری هر گونه جشن و تجمعی معذوریم.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 16 March 2021

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در شهرستات ثلاث باباجانی هیچ موردی از کرونا انگلیسی و حتی کرونا دیگر وجود ندارد و آمار بستری ها و فوتی ها صفر است و در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داریم، تمام اقدامات لازم را جهت کنترل و مبارزه با این بیماری نیز انجام داده ایم و همه دستگاه ها پای کار اند.

وی افزود: شهرستان ما جزو شهرستان های برتر در کرونا است که در کشور و استان مورد تقدیر قرار گرفتیم و همچنان تمام ارگان های را بسیج کرده ایم و با به کار گیری امکانات مختلف در صددیم تا بتوانیم با عنایت الهی سلامت جامعه را حفظ کنیم.

فرماندار ثلاث باباجانی تصریح کرد: متاسفانه در سال جدید از پذیرش مهمانان نوروزی معذوریم و از مردم تقاضا داریم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان و جلوگیری از گسترش مجدد ویروس کرونا در شهرستان، از مهمانی رفتن و دعوت مهمانان بپرهیزند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز ورودی شهرستان کنترل و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی جلوگیری به عمل می آید که در این راستا سپاه، بسیج، هلال احمر، بهداشت و درمان و همه دستگاه ها را موظف کرده ایم که در قالب سه کمیته مراقب،نظارت و بهداشت فعالیت خود را شروع کنند تا بتوانیم با سازماندهی صحیح از بروز هر گونه مشکل برای مردم جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: محدویت های شبانه نیز در شهرستان ما با همکاری نیروی انتظامی در حال اجراست و در صورت مشاهده خودروها در ساعات منع تردد تذکرات لازم به افراد داده خواهد شد و در صورت تکرار جریمه می شوند.

شکری تاکید کرد: در ایام‌ نوروز برگزاری تمام جشن ها، مراسمات و تجمعات گسترده ممنوع است و در صورت برگزاری، جمعیت نباید بیش از ۲۵ نفر باشد و رعایت پروتکل های بهداشتی اجباری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار