کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تمام مراکز تفریحی و اقامتی شهرستان تعطیل می‌باشند، مسافران عزیز نیز هر چه سریع‌تر دالاهو را ترکت کنند و به شهر‌های خود بازگردند.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 01 April 2021

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تمام مراکز اقامتی و تفریحی در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تعطیل می‌باشند.

وی افزود: یکی از مشکلات فرا روی شهرستان ما حضور بیش از ۸ هزار نفر مسافر و مهمان نوروزی در روستا‌های بخش‌های گهواره و مرکز است و با کمال تاسف بخشی از این افراد که مورد آزمایش قرار گرفته اند مبتلا به کرونا هستند.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: میزبانان شهرستان ما آغوش خود را به روی بیماری کرونا گشوده اند، از تمام همشهریان و هم استانی‌ها عزیز خاضئانه انتظار و استدعا داریم که در روز‌های ۱۲و ۱۳ به شهرستان دالاهو سفر نکنند تا شهرستان ما دچار مشکل نشود.

این مسئول خاطر نشان کرد: به استناد دستور العمل‌های ستاد ملی کرونا کشور، نیرو‌های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در روز‌های ذکر شده مانع از ورود مسافران به شهرستان و در صورت ورود اعمال قانون خواهند کرد.

محمدی تاکید کرد: خاضئانه از مسافرین و مهمانان نوروزی استدعا می‌کنیم که هر چه سریع‌تر شهرستان ما را ترک کنند وبیش از این مردم شهرستان دالاهو را با شیوع بیماری کرونا دچار مشکل ننمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار