فرماندار سنقروکلیایی با توجه به تغییر رنگ بندی شهرستان از وضعیت زرد به نارنجی گفت:با پیش رو داشتن روز طبیعت محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا در این شهرستان اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 01 April 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس اعلام آخرین رنگبندی‌ها شهرستان سنقروکلیایی در وضعیت نارنجی کرونایی می‌باشد که زنگ خطری برای شهروندان می‌باشد.

وی افزود: اکنون وضعیت شهرستان در حالت کنترل شده است از طرفی متاسفانه بیماران سرپایی روند افزایشی داشته که کماکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه عمده نگرانی‌ها از ساده انگاری، عادی انگاری بیماری و اجتماعات غیر ضروری است هشدار داد: با توجه به افزایش آمار سرپایی هر لحظه احتمال افزایش آمار بستری‌ها و مرگ و میر وجود دارد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به در پیش داشتن روز طبیعت بیان کرد:در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونای استان؛ انسداد پارک، بوستان‌ها و مراکز تفریحی را خواهیم داشت که با توجه به پیش بینی هواشناسی و ورود توده بارشی در پایان هفته نگرانی در زمینه تجمعات را کاهش می‌دهد.

مرتضوی در ادامه به کنترل و مدیریت مراسمات اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز آمار برگزاری مراسمات افزایش داشته که نگرانی‌هایی را در پیش دارد اقداماتی صورت گرفته، اما تنها با کمک مردم میتوان مراسمات را به حداقل رساند.

وی افرود: در ایام نوروز و همزمان شدن با اعیاد شعبانیه محدودیت‌هایی در برگزاری مراسمات اجرا شد که خوشبختانه با مشکلی در این راستا در شهرستان مواجه نبودیم.

به گفته‌ی این فرماندار: قرار گاه شهید سلیمانی و دیگر ادارات متولی آمادگی کامل در جهت مدیریت بیماری کرونا را دارند و در بحث نظارت و خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز در آماده باش کامل بودند.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی انتخابات را جلوه شکوه نظام توصیف کرد و گفت:انتخابات نماد مشروعیت نظام می‌باشد که انشااله با حضور گسترده حاد مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار