رییس کمیته اطلاع‌ رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت ۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و کرمانشاه براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹، تعداد جانباختگان استان به یک هزار و ۵۱۸ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 02 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه «مهدی محمدی» روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵ بیمار بستری و ۱۷۴ نفر سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۹۸ نفر کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۶۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته پنج نفر کاهش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ مورد بیمار با علایم کووید ۱۹ بستری و ۷۵ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

شهرستان پاوه هم نارنجی شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با نارنجی شدن شهرستان پاوه تعداد شهر‌های نارنجی استان از لحاظ شیوع کرونا به هفت شهرستان افزایش یافت.

محمدی افزود: هم اکنون شهرستان‌های گیلانغرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی، کنگاور و پاوه در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان اسلام آبادغرب هم همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: هرسین، صحنه، ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر هم زرد هستند.

به گزارش ایرنا، با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهر‌های گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ادامه دارد.

محدودیت‌های جدید کرونایی

ستاد کرونای استان کرمانشاه نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وضعیت استان، تمام بوستان ها، مراکز تفریحی و تفرجگاه‌های استان در روز طبیعت یا سیزده بدر تعطیل است.

تعطیلی استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی و بازارچه جوانرود تا روز شنبه ۱۴ فروردین از دیگر تصممیات ستاد کرونای استان کرمانشاه است.

براساس اعلام ستاد ملی کرونا، در وضعیت نارنجی یا پرخطر هم سطح شغلی سه و چهار تعطیل است و در وضعیت قرمز یا خیلی پرخطر نیز همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل خواهد بود. در وضعیت زرد یا خطر متوسط فقط سطح شغلی چهار تعطیل خواهد بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار