محمد ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از آغاز موج چهارم کرونا در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی رو به افزایش است.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 03 April 2021

محمد ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: موج چهارم کرونا در استان کرمانشاه با جایگزینی ویروس جهش یافته انگلیسی
آغاز شده است و تعداد بیماران بستری در حال افزایش است.

وی افزود: تعداد بیماران مثبت سرپایی نسبت به هفته‌های قبل بیش از دو برابر شده است و در صورتی که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت بحرانی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه علائم سرماخوردگی‌های کنونی به کرونا شباهت دارد، خاطر نشان کرد: مردم باید هر گونه علائم تنفسی را جدی گرفته و آن را کرونا تصور کنند.

این مسئول ادامه داد: ویروس کرونای انگلیسی نسبت به کرونا ووهان چین، شدت و قدرت سرایت بیشتری دارد پس نیازمند مراقبت و توجه بیشتری از سوی مردم هستیم، در مناطق نارنجی مثل شهر‌های پاوه، سرپل ذهاب، کنگاور، سنقر، گیلانغرب و کرمانشاه باید مشاغل گروه‌های ۳و۴ تفکیک شوند.

شکیبا تاکید کرد: محدودیت‌ها فعلا مربوط به دسته بندی مشاغل در شهر‌های مختلف است که مشاغل ۳و۴ در مناطق نارنجی و در مناطق قرمز مثل اسلام آباد غرب مشاغل۲_۳_۴ تعطیل می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار