تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
رئیس هیئت بسکتبال استان گفت : تیم خانه بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که خود را جهت حضور در مسابقات لیگ دو باشگاهای کشور آماده می کند نایب قهرمان مسابقات چهار جانبه فارس شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 03 April 2021

تیم خانه بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ، در مسابقات چهارجانبه استان فارس با شایستگی نایب قهرمان شد . این در حالی است که بسکتبالیست های استان حدود یک سال به دلیل شرایط کرونایی و کمبود امکانات نتوانسته بودند به نحو مطلوب به برنامه های آمادگی بپردازند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس هیئت بسکتبال استان گفت :  تیم خانه بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که خود را جهت حضور در مسابقات لیگ دو باشگاهای کشور آماده می کند نایب قهرمان مسابقات چهار جانبه فارس شد.
حشمت الله اقبال پناه افزود : مسابقات چهار جانبه فارس با شرکت تیم های خانه بسکتبال فارس ، مهران شیراز ، نی ریز ، خانه بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد به مدت سه روز با انجام ۶بازی به میزبانی شیراز برگزار گردید.
اقبال پناه گفت : در پایان این مسابقات تیم مهران شیراز قهرمان و تیم خانه بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نایب قهرمان و تیم های خانه بسکتبال فارس و نی ریز به ترتیب به مقام سوم و چهارم این مسابقات دست یافتند.

وی ادامه داد : هر چند تیم های شرکت کننده در مسابقات از بهترین تیم های استان فارس بودند اما تیم استان هم توانست به نحو بسیار شایسته ای این مسابقات را به پایان برساند.

به اهداف مورد نظر رسیدیم

سرمربی تیم خانه بسکتبال استان هم در خصوص مسائل فنی بازی ها گفت : در شرایط کرونایی که بیش از یک سال گریبانگیر جامعه شده ، تیم ما هم مستثنا از این موضوع نبوده و مشکلات متعددی را متحمل شده است.
سجاد گودرزی افزود : در مدت شیوع کرونا ، هیچ گونه مسابقه ای نداشته ایم و با توجه به اینکه تیم استان در لیگ دسته دو کشور حضور دارد ، نیاز به چند بازی تدارکاتی داشتیم که الحمدلله در شیراز تورنمنتی برگزار شد و تیم ما هم دعوت شد .
گورزی گفت : در این مسابقات تیم خانه بسکتبال استان باید با تیم های خانه بسکتبال نیریز ،خانه بسکتبال شیراز و تیم مهران( مهران حاتمی) که از تیم های بسیار خوب این رشته ورزشی هستند ، بازی می کرد.
سرمربی تیم خانه بسکتبال استان در خصوص عملکرد تیم در این بازی ها ، بیان کرد : ما در اولین مسابقه با این که هنوز بچه‌ها در شرایط مسابقه ای خوبی نبودند و اصلا در حد خودشون ظاهر نشدند ، به مصاف تیم خوب مهران رفتیم که بسیار بازی سخت و نفس گیری بود که در اخر با اختلاف دو امتیاز بازی را واگذار کردیم.
وی در خصوص این بازی گفت : در مسابقه اول ، هر چه به پایین بازی نزدیک می شدیم بچه‌ها بر بازی مسلط تر می شدند و بهتر عمل می کردند اما متاسفانه در نهایت این بازی را با اختلاف بسیار پایین به حریف واگذار کردیم .
گودرزی ادامه داد : نتیجه گرم شدن و در شرایط مسابقه قرار گرفتن بازیکنان در دو بازی بعد مشخص بود که با بازی خوب مقابل تیم پر مهره خانه بسکتبال شیراز توانستیم با اختلاف 10 امتیاز برنده بازی باشیم . بازی اخر هم که مقابل تیم قدیمی و ریشه دار نیریز بود از اول توانستیم بازی را در دست بگیریم که در این بازی ضمن به کارگیری تمامی بازیکنان نیمکت و آینده دار تیم در نهایت برنده بازی باشیم و نایب قهرمان مسابقات شویم.

گودرزی گفت : با وجود همه مشکلات اگر در بازی اول کمی موفق تر عمل می کردیم می توانستیم قهرمان این مسابقات باشیم ضمن اینکه برای ما آنچه مهم بود آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات کشوری بود که به این مهم دست یافتیم .
سرمربی تیم خانه بسکتبال استان در پایان اظهار داشت : لازم است از آقای روشنفکر ، نماینده مردم محترم شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و همچنین از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد که توجه و حمایت خوبی از تیم داشتند ، تشکر ویژه داشته باشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار