یدالله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: دورهمی‌های عید باعث گسترش شیوع بیماری کرونا در شهرستان شد که با همکاری و وحدت باید از گسترش این بیماری پیشگیری نمود.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ 04 April 2021

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تعطیلات عید و دید وبازدید‌ها مشکلاتی برای تمام شهرستان‌ها از جمله شهرستان ثلاث باباجانی ایجاد کرد و باعث تغییر رنگ این شهرستان  از آبی به زرد  شد.


وی افزود: دو نفر از مرزبانان شهرستان دچار بیماری شده بودند که همین موضوع باعث قرار گیری در وضعیت زرد شد اما پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی رعایت می‌شود، تمام دستگاه‌ها پای کار هستند و تا به حال بیمار جدیدی را نداشته ایم.


فرماندار ثلاث باباجانی تصریح کرد: فعالیت اصناف بر اساس مقرراتی است که ستاد کرونا اعلام کرده و آنچه برای این وضعیت در نظر گرفته شده را رعایت می‌کنیم، گشت‌های ویژه نیز نظارت‌های لازم را دارند و بسیج نیز در سه شهر ازگله، ثلاث باباجانی و میر آباد در حال تلاش جهت کنترل شرایط است.


این مسئول خاطر نشان کرد: خودرو‌های غیر بومی از شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز حق ورود به شهرستان را ندارند و در صورت ورود برابر تخلقات جریمه می‌شوند.


وی گفت: میزان ورود مسافران به شهرستان ثلاث باباجانی در نوروز ۱۴۰۰ کمتر از ۱۵ درصد بود، اما همین تعداد نیز مشکلاتی را به وجود آورد.


وی خاطر نشان کرد: به مردم بزرگوار شهرستان ثلاث و شهر‌های تابعه و مردم سایر شهرستان‌های استان توصیه داریم که تمام موازین بهداشتی را با جدیت رعایت کنند و شهرستان ما را حتی برای مسافرت ‌های کوتاه مدت هم انتخاب نکنند و از دورهمی‌های شبانه بپرهیزند تا با همکاری همدیگر سلامت هم وطنانمان را حفظ کنیم، زیرا ما در سلامت تک تک افراد سهیم هستیم.


شکری در پایان تاکید کرد: اگر زنجیره این اتحاد، وحدت و همگرایی قطع شود شیوع بیماری افزایش می‌یابد و مردم دچار مشکل می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار