نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل ذهاب از اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به رفت و آمد‌های عید نوروز، شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفت که برای مهار شرایط کنونی نیازمند مساعدت و همراهی مداوم مردم هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 04 April 2021

نور الدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تغییر رنگ شهرستان سرپل ذهاب از زرد به نارنجی جای نگرانی دارد و نشان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد کرونا کشور، هر یک از رنگ بندی‌های کرونایی الزاماتی را در پی دارد که برای رنگ نارنجی کلیه گروه‌های مشاغل سه و چهار با محدودیت مواجه می‌شوند و حق فعالیت ندارند، این محدودیت‌ها را بلافاصله بعد از دریافت پیام رنگ نارنجی ستاد کرونا اجرایی و تمام اعضای ستاد شهرستان را ملزم به اجرای آن کردیم.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: محدودیت‌هایی نیز برای ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان ایجاد کردیم، همچنین پارک‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری تعطیل هستند.

این مسئول در ادامه یادآور شد: در حال حاضر رنگ نارنجی به نوعی برای فرهنگ شهرستان خوشایند نیست و زمانی این وضعیت به عنوان یک امتیاز فرهنگی برای ما محسوب می‌شود که این رنگ را به زرد و آبی بازگردانیم، از همه مردم ارجمند عاجزانه تقاضا داریم نسبت به این موضوع حساسیت ویژه نشان دهند که اگر جبران مافات نکنیم چه بسا که گرفتار وضعیت بدتر، رنگ قرمز و اعمال محدودیت‌های بیشتر شویم.


فرزادی پور تاکید کرد: اگر در محدودیت‌های اتخاذ شده همکاری و همراهی مردم را نداشته باشیم به نتیجه دلخواه دست پیدا نخواهیم کرد در نتیجه حضور فعال، سازنده و موثر مردم در راستای حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است، امید داریم مردم در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار