رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به وقوع ۱۱۸ سانحه جرحی درون شهری در ایام نوروز (۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه)، گفت: این سوانح منجر به زخمی شدن ۱۶۷ تن از شهروندان شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 04 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سرهنگ فضل‌الله شیری در کرمانشاه، در خصوص تصادفات درون شهری در ایام نوروز (۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه) اظهار داشت: تعداد سوانح جرحی نوروز امسال به ۱۱۸ فقره رسید که نسبت به سال قبل ۳۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به زخمی شدن ۱۶۷ نفر از شهروندان در حوادث رانندگی درون شهری در این بازده زمانی، گفت: تعداد محروحان نسبت به سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: در این مدت همچنین چهار سانحه منجر به فوت با چهار نفر کشته نیز در سطح شهر‌های استان شاهد بودیم که با سال گذشته برابری می‌کند.

شیری تعداد تصادفات خسارتی در ایام تعطیلات نوروزی را هم ۱۰۷ فقره ذکر کرد و گفت: این تعداد سانحه در مقایسه با سال قبل که ۶۰۸ مورد بوده ۸۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی جمع تعداد سوانح فوتی، جرحی و خسارتی را هم ۲۲۸ مورد در نوروز ۱۴۰۰ عنوان و تصریح کرد: در این خصوص هم نسبت به سال قبل که این سوانح به ۷۸۱ مورد می‌رسید شاهد کاهش ۷۱ درصدی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار