معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه، از دستگیری یک قاتل فراری خبر داد که پس از ارتکاب قتل و زخمی کردن ۲ نفر دیگر به شهر همدان گریخته بود.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 04 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در سومین روز فروردین امسال یک مورد تیراندازی در شهر اسلام آبادغرب رخ داد که منجر به کشته شدن یک تن و زخمی شدن ۲ نفر دیگر شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب تحقیقات و جستجوی همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در همدان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و عزیمت به این شهر، طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انتقال قاتل متواری به پلیس آگاهی اسلام آبادغرب، گفت: این فرد در بازجویی به تیراندازی منجر به قتل اعتراف و انگیزه‌اش را اختلافات حساب با مقتول و افراد مجروح عنوان کرد.

وی همچنین با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، گفت: راه تسویه حساب تیراندازی و به خطر انداختن امنیت عمومی جامعه نیست و تنها باعث بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری می‌شود.

آمویی در پایان، گفت: مراکز مشاوره پلیس کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان در ساعات اداری و مرکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی کرمانشاه نیز صبح و بعدازظهر آماده ارائه انواع خدمات مشاوره‌ای به شهروندان هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار