فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه گفت: صلاحیت ثبت‌نام‌شدگان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در این شهرستان در حال بررسی است.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 04 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فضل الله رنجبر با اشاره به انجام فرآیند ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر در سال ۹۹ اظهار کرد: در حوزه شهر کرمانشاه ۳۱۱ نفر ثبت‌نام کرده که ۱۲ نفر برای شهر ماهیدشت، ۱۵ نفر برای شهر هلشی مرکز بخش سرفیروزآباد، ۱۹ نفر برای شهر جدید قلعه مرکز بخش بیلوار، ۲۴ نفر برای شهر کوزران و ۲۴۱ نفر برای شهر کرمانشاه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه صلاحیت ثبت نام شدگان در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان کرمانشاه در حال بررسی است، افزود: هیأت‌های اجرایی در این مرحله با توجه به استعلامات در حال بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها هستند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: نظر هیأت اجرایی ۲۲ فروردین ماه به هیأت نظارت ارسال و بررسی صلاحیت داوطلبان توسط این هیأت انجام خواهد شد.

رنجبر به زمان اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نتیجه نهایی تا پیش از هشتم اردیبهشت‌ماه به فرمانداری کرمانشاه و سپس به صورت کتبی به داوطلبان اعلام خواهد شد، در این میان افراد رد صلاحیت شده به مدت چهار روز می‌توانند شکایت‌های خود را به هیأت نظارت استان کرمانشاه تحویل دهند.

وی ادامه داد: با توجه به عدم ارائه رسمی لیست اسامی کاندیدا‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان کرمانشاه، تبلیغات تحت عنوان کاندیداتوری شورا‌های اسلامی شهر و روستا ممنوع است.

به گفته رنجبر تنها در صورتی تبلیغات برای داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر در فضای مجازی مشمول ممنوعیت نمی‌شود که افراد بدون ذکر عنوان کاندیداتوری کانال یا گروهی را تشکیل دهند.

گفتنی است، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار