فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امداد رسانی به ۱۰۰ نفر از حادثه دیدگان در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: به صورت کلی در این ایام ۴۰ مورد حادثه به وقوع پیوست که خدمات لازم را در مورد آن ها انجام دادیم.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 04 April 2021

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان در طول ایام نوروز به صورت تمام وقت در خدمت شهروندان و مسافران عزیز بوده و از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۱۴ فروردین خدمات خود را ارائه داد.

وی افزود: نوروز ۱۴۰۰ با وقوع ۴۰ مورد حادثه به پایان رسید که از این تعداد ۲۲ مورد مربوط به حوادث جاده ای، ۱۴ مورد حوادث کوهستانی، ۱ مورد ریزش آوار، ۱ مورد حادثه شهری و ۲ مورد نیز مربوط به حوادث حضوری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: مجموع کل حادثه دیدگان در این ایام ۱۰۰ نفر بوده که بیشترین حادثه دیدگان در بخش حوادث جاده ای با تعداد ۷۴ نفر بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموع کل نجات یافتگان ۳۰ نفر به ثبت رسیده که از این تعداد، ۲۴ نفر انتقالی و ۶ مورد سرپایی بوده و در این بخش نیز حوادث جاده ای با تعداد ۱۸ نفر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی مجموع کل عملیات رهاسازی را ۷ مورد، مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده را ۴۳ مورد، مجموع آمبولانس های اعزام شده را ۳۹ دستگاه و تعداد عملیات های هوایی را ۲ مورد عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار