رامین پهلوانی در گفتگو با تابناک:
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف گفت: هزینه دریافتی پارکینگ‌های سطح شهر بر اساس نرخ نامه مصوب است که شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره تلفن ١٢۴ تماس حاصل نمایند.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 05 April 2021

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص تعطیلی اصناف با توجه به آغاز موج چهارم کرونا اظهار داشت: با وجود شدت گرفتن مجدد بیماری کرونا هنوز در فعالیت اصناف محدودیتی ایجاد نشده و دستوری در این زمینه ارسال نگردیده است.

وی در ادامه درباره هزینه دریافتی پارکینگ ها، افزود: برای دریافت هزینه پارکینگ‌ها نرخ ثابتی وجود دارد که بر اساس این نرخ نامه در یک ساعت اول ۲ هزار تومان هزینه دریافت می‌شود و به ازای هر یک ساعت ٢ هزار تومان به هزینه دریافتی افزوده خواهد شد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه خاطر نشان کرد: با متخلفان در این حوزه برخورد خواهد شد و شهروندان می‌توانند در صورت اعتراض به هر یک از ارائه دهندگان خدمات، با شماره‌ی ۱۲۴ تماس بگیرند.

پهلوانی در خصوص نحوه جذب و به کارگیری نیرو‌های فعال در پارکینگ‌های سطح شهر، یادآور شد: صاحبان پارکینگ‌ها استعلام می‌شوند، اگر چه جذب نیرو برای کار در این پارکینگ‌ها از شیوه نامه خاصی پیروی نمی‌کند، اما در صورت بروز هر گونه مشکل و اعتراضی شهروندان می‌توانند به پلیس اماکن مراجعه کرده و مراتب شکایت خود را اعلام دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار