دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، از آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و عشایر خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۷۵۴ روستا در استان واجد شرایط انتخابات شوراهای روستایی هستند.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 05 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ جلیل بالایی در نشست خبری ستاد انتخابات استان که امروز با حضور رسانه‌ها اظهار داشت: فرایند ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا و عشایر از امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین) آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

دبیر ستاد انتخابات استان عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمين دوره­ ی شوراهاي اسلامي روستا و تیره های عشایری از ساعت ۸ صبح امروز (۱۶ فروردین ۱۴۰۰) آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد يافت.

وی افزود: داوطلبان می توانند به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز، پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir و دفاتر پيشخوان دولت در شهرها و روستاها ثبت نام و پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) را دریافت نمایند و یا از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت­ نام کنند.

وی ادامه داد: در این انتخابات ۱۷۵۴ روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند که در این میان ۱۷ روستا بالای ۱۵۰۰ نفر جمعیت هستند و دارای شوراهای ۵ نفره خواهند بود و در ۱۷۳۷ روستا نیز ترکیب شورا سه نفره است.

 بالایی افزود: در مجموع اگر ثبت نام‌ها به حدنصاب کامل برسد شاهد حضور ۵۲۹۶ نفر در ترکیب شوراهای شهر و روستا خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از همه تلاشگران عرصه آبادانی و توسعه روستاها گفت: شوراهای اسلامی روستا خوشبختانه در دوره‌های گذشته به عنوان یک خادم دلسوز و بدون چشمداشت مادی، برای توسعه روستاها تلاش کرده اند و این انگیزه بسیار خوبی برای افزایش مشارکت مردم است و مصداق بارز خدمت بی منت هستند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار