مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: می‌توان از فضا‌های مذهبی که در طول سال مورد استفاده قرار نمی‌گیرند برای پشتیبانی از تولید استفاده کرد تا به تحقق شعار سال کمک شود.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 05 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت الاسلام یوسف احمدی اظهار کرد: با توجه به اهمیت اقتصاد کشور و معیشت مردم از سال ۸۹ شعار‌های سال رنگ و بوی اقتصادی به خود گرفته است و این نشان از لزوم توجه بیشتر مسئولان به این مسئله دارد.

وی افزود: تنها راه حل مشکلات اقتصادی و غلبه بر تحریم‌ها اتکا بر تولید داخلی و ملی است تا تحریم‌ها کم اثر شود و باید برای محقق شدن این مسئله پشتیبانی و مانع زدایی‌های لازم صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به داستان حضرت یوسف (ع) تصریح کرد: زمانی که حضرت یوسف (ع) به اذن خداوند خواب پادشاه مصر را تعبیر کرد توانست با ذخیره گندم به خودکفایی برسد و از نیاز به خارج از مصر بی نیاز شود و امت خود را به سر منزل مقصود برساند.

احمدی با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زادیی‌ها بیان کرد: این شعار باید به مطالبه مردم از یکدیگر و مسئولین تبدیل شود تا تولید ملی رونق بگیرد و پشتیبانی و مانع زدایی لازم انجام شود.

وی با اشاره به موضوع پشتیبانی و مانع زدایی خاطر نشان کرد: جلوگیری از واردات کالا‌های مشابه خارجی و ایجاد شرایط آسان برای تولید و صادرات و برنامه ریزی و قانون گذاری صحیح می‌تواند منجر به تحقق شعار سال جدید شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی موارد دیگر که می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند استفاده از نیروی جوان انقلابی، متخصص و با انگیزه است که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد و با کار جهادی و حضور در میدان نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

احمدی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب به ایجاد و حمایت از کارگاه‌های کوچک تولیدی با اشتغالزایی محدود و با توجه به وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی در حمایت از تولید، افزود: حسینیه‌ها و فضا‌های مذهبی که در طول سال مورد استفاده قرار نمی‌گیرد را می‌توان با هماهنگی و برنامه ریزی لازم به کارگاه‌های تولیدی کوچک تبدیل و وارد عرصه تولید کرد تا به تحقق شعار سال کمک شود.

وی تصریح کرد: از تمام صاحب نظران و تولید کنندگان تقاضا داریم برای کمک به تولید و تحقق شعار سال کمک کنند تا کشور به لطف خداوند به خودکفایی لازم دست یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار