رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک‌هزار و ۸۸۱ مأموریت شهری و ۵۴۶ مأموریت جاده‌ای در طرح سلامت نوروزی در استان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 06 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، هومن رفیعی‌سروری ، با اشاره به وجود ۶۷ پایگاه شهری و جاده‌ای فوریت‌های پزشکی در سطح استان، اظهار داشت: ۳۰ پایگاه از این تعداد شهری و ۳۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است.

وی اشاره‌ای به اقدامات صورت گرفته در طرح سلامت نوروزی (از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه) داشت و گفت: در این مدت یک‌هزار و ۸۸۱ مأموریت شهری و ۵۴۶ مأموریت جاده‌ای انجام شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۱۰۲ نفر در مأموریت‌های انجام شده در طرح سلامت نوروزی در محل درمان و ۵۰۴ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی کل مأموریت‌های انجام شده طی سال گذشته را ۵۸ هزار و ۵۴۱ مورد اعلام کرد و افزود: با شیوع بیماری کرونا در سال ۹۹ در مجموع مأموریت‌های اورژانس سه درصد کاهش یافته است.

رفیعی‌سروری ۴۸ هزار و ۶۳ مورد از مأموریت‌ها سال گذشته را شهری و ۱۰ هزار و ۴۷۸ مورد هم مأموریت جاده‌ای عنوان کرد و گفت: ۱۱ هزار و ۷۲۲ مأموریت ترافیکی و ۴۵ هزار و ۶۴۷ مأموریت غیرترافیکی طی سال گذشته انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته اورژانس هوایی هم، ۷۹ مأموریت برای انتقال بیماران به مراکز درمانی انجام داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار