پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان پاوه گفت: وضعیت قرمز کرونایی ناشی از سفر‌ها و رفت و آمد‌های نوروز است که با تلاش و همکاری مداوم مردم از این وضعیت خارج می‌شویم.
کد خبر: ۹۵۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 06 April 2021

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان پاوه در وضعیت قرمز به سر می‌برد و عوامل فرمانداری مشغول توزیع ماسک میان مردم هستند تا رعایت موارد بهداشتی را به آنان یادآوری کنند.

وی افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا، شرایط فوق العاده گذاشته ایم و نیرو‌ها را بسیج کردیم تا به طور خیلی جدی شرایط را کنترل و از وضعیت قرمز خارج شویم.

فرماندار شهرستان پاوه اضافه کرد: بیمارستان‌ها نیز بیماران خاص خود را دارند و کادر درمان با آمادگی کامل مشغول نگهداری بیماران می‌باشند.

این مسئول با بیان اینکه ویروس منتشر شده در شهرستان پاوه با توجه به تست‌های انجام شده، ناشی از سفر‌های خارج از کشور بوده، تصریح کرد: دورهمی‌ها و حضور در اجتماعات منجر به چرخش ویروس کرونا گردیده است.

وی یادآور شد: ما به طور قاطع پای کار هستیم تا بتوانیم به طور کامل ویروس را ریشه کن کنیم، اگر چه مردم با شنیدن زنگ خطر هشدار‌ها و قرمز شدن وضعیت، بیش از ٩٠ درصد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوشا هستند.

ایده پور تاکید کرد: انتظار می‌رود همه مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند و رفت و آمد‌ها را جز در موارد ضروری به حداقل برسانند، همچنین از سفر به شهرستان پاوه خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار