غلامرضا شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: با توجه به گسترش مجدد بیماری کرونا ضدعفونی ناوگان حمل نقل عمومی و توزیع ماسک و محلول ضد عفونی میان رانندگان انجام می شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 07 April 2021

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه بحث ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و تاکسی) استان را با جدیت انجام دادیم.

وی افزود: در حال حاضر با گسترش مجدد بیماری کرونا اکیپ‌های سیار سطح شهر کار ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی را انجام می‌دهند همچنین مواد محلول ضدعفونی کننده سطوح نیز در اختیار همکاران مان در بخش بازرسی می‌باشد تا در صورت نیاز رانندگان در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: توزیع ماسک میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نیز انجام می‌گیرد و افراد جهت تحویل می‌توانند به کیوسک بازرسی واقع در میدان آزادی مراجعه کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و گسترش مجدد آن تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها که جمعیت بیشتری را در بر می‌گیرد باید رعایت شود و در صورت عدم رعایت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار