فرماندار قصرشیرین گفت: مردم این شهرستان از سفر به مناطق قرمز و نارنجی همجوار خودداری کنند چون تردد در این شهرها منجر به افزایش شمار مبتلایان و تغییر رنگ قصرشیرین از وضعیت فعلی از نظر ابتلا به ویروس کرونا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مراد علی تاتار افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون ۵۶۳ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که ۴ نفر آنها قصرشیرینی در مراکز درمانی دیگر شهرها بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار داشت: از مجموع مبتلایان به ویرویس کرونا در شهرستان قصرشیرین تا کنون ۲۱ نفر فوت کرده‌اند.

فرماندار قصرشیرین گفت: از مردم می‌خواهیم که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند چون ساده انگاری و عادی انگاری و بی توجهی به رعایت بهداشت منجر به سرایت بالای ویروس شده و افراد زیادی را درگیر می‌کند.

تاتار ادامه داد: اکنون شرایط مناسبی برای دورهمی و مهمانی و تجمع نیست از این رو مردم این گونه آیین ها و مراسمی که منجر به سرایت ویروس کرونا و شیوع هرجه بیشتر آن می‌شود را به زمان مناسب تری بعد از ریشه کنی کامل این ویروس منحوس موکول کنند.

وی اضافه کرد: تدابیر بهداشتی در مرزهای شهرستان نیز به خوبی در حال اجراست و تردد مسافر از مرزها ممنوع شده ولی مبادلات تجاری با رعایت بهداشت انجام می‌شود.

تاتار از مردم خواست از حضور در بوستان‌های سطح شهر خودداری کنند و هنگام حضور در مکان های عمومی سطح شهر از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را نیز حتما رعایت کنند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت، بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد و در امتداد این مرزهای طولانی، ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان قرار دارد که اولی هم مرز با حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار