کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعدازظهر فردا تا اوایل هفته آینده امواج ناپایداری از جو منطقه عبور می‌کنند که این امواج به تناوب سبب بارش‌های پراکنده باران در سطح استان خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه   به نقل از فارس،شهناز حق‌پرست در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای پایانی هفته، اظهار داشت: هوای استان تا ظهر فردا (پنجشنبه)، قسمتی تا نیمه‌ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و گرد و غبار رقیق خواهد بود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا تا اوایل هفته آینده امواج ناپایداری از جو منطقه عبور می‌کنند که این امواج به تناوب سبب بارش‌های پراکنده باران همراه با وزش باد و گاهی رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: احتمال بارش در بعدازظهر و اواخر وقت هر روز به خصوص در روز چهارشنبه بیشتر به نظر می‌رسد همچنین وزش باد طی ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه تشدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: از لحاظ وضعیت دمایی تا روز جمعه شاهد روند افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود، اما در اوایل هفته آینده به شکل نسبی هوای استان مقداری سرتر می‌شود.

حق‌پرست دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل پنج و حداکثر ۲۳ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد و بخش کوزران با کمینه دمای یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب به عنوان گرم‌ترین و سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار