به گفته مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب، تکلیف این تیم برای حضور دوباره در لیگ برتر هندبال تا پایان فروردین مشخص می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه   به نقل از ایسنا،سجاد اعظم سال 1399 را تلخ‌ترین سال برای باشگاه هندبال زاگرس دانست و اظهار کرد: با وجود همه زحماتی که طی سالهای گذشته برای این تیم کشیده بودیم، متاسفانه سال گذشته به دلیل مشکلاتی که پیش آمد نتوانستیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

وی که تیمش سابقه نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر هندبال و حضور درجام باشگاه های آسیا را دارد، افزود: باتوجه به جایگاه خوبی که تیم زاگرس در هندبال ایران داشت، این حق تیم ما نبود که از رقابت‌های لیگ برتر کنار بکشد، اما این اتفاق افتاد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب درخصوص ادامه حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر هندبال هم گفت: این خواسته قلبی ماست و همچنان عاشقانه دوست داریم که در این رقابت ها حضور داشته باشیم و پیگیری هایمان را نیز برای این مسئله آغاز کرده ایم.

وی تاکید کرد: البته درحال حاضر تمام برنامه ریزی هایی که برای حضور دوباره در لیگ داریم تنها روی کاغذ است و تا پایان فرودین تکلیف این موضوع مشخص می شود که حضورمان قطعی خواهد بود، یا نه.

اعظم مهمترین مانع برای حضور دوباره این تیم در رقابت های لیگ برتر را مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: در رقابت های لیگ برتر تیم های قدرتمند و متمولی همچون کازرون، دهدشت، سپاهان و ذوب آهن حضور دارند که از حمایت مالی خوبی برخوردارند، بنابراین برای اینکه بتوانیم برابر این تیم ها همانند گذشته شایستگی های خود را حفظ کنیم، باید از نظر مالی توانمند شویم.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین استانی همچون استاندار و نماینده مردم اسلام آبادغرب قول هایی را برای حمایت از این تیم جهت حضور دوباره در رقابت های لیگ برتر هندبال داده‌اند، گفت: خوشبختانه با توجه به علاقه استاندار و نماینده مردم اسلام آبادغرب به ورزش، تاکنون حمایت هایی را از تیم زاگرس داشته اند و طبق آخرین رایزنی هایی هم که داشته ایم، قول داده‌اند که این تیم را حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس خاطرنشان کرد: باتوجه به سرسام آور شدن هزینه‌های حضور در لیگ برتر نیاز است یک اسپانسر قوی داشته باشیم تا بتوانیم براین هزینه‌ها فائق آییم و دوباره پرچم پرافتخار استان در هندبال ایران را به اهتزاز در بیاوریم.

وی از آمادگی این باشگاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال خبر داد و گفت: آماده‌ایم دوباره تمرینات تیم را استارت بزنیم و بازیکنان بومی که سال گذشته از تیم جدا شدند و در استانهای دیگر پراکنده شدند را به کرمانشاه بازگردانیم تا یک تیم قدرتمند تشکیل دهیم.

اعظم با تاکید براینکه بازگشت زاگرس به لیگ برتر هندبال خواسته مردم وجوانان اسلام آباد است، عنوان کرد: امیدواریم امسال با رفع موانع بتوانیم دوباره در لیگ برتر حضور داشته باشیم و شور و شوق و نشاطی را به میان جوانان این شهرستان بازگردانیم.

وی در پایان این نکته را هم یادآورشد که اگر تیمش امسال هم در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا نکند، امتیاز این تیم از بین خواهد رفت و دیگر امکان حضور در این رقابت‌ها را نخواهد داشت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار