عباد الله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین از تغییر رنگ این شهرستان به قرمز خبر داد و گفت: تجمعات گسترده و عادی انگاری‌ها سبب آغاز پیک چهارم کرونا شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ 08 April 2021

عباد الله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد کرونا و مرکز بهداشت استان، شهرستان هرسین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلسه ستاد کرونا شهرستان، تمام تجمعات و مراسم شادی و عزا تعطیل هستند و در صورت برگزاری قطعا با فرد خاطی برخورد خواهد شد، سفره خانه ها، آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی، قلیان سرا ها، مراکز چاپ اعلامیه، تالار ها، مشاغلی که خدمات آن‌ها با تجمعات غیر قابل کنترل همراه است تعطیل می‌باشند و در صورت مشاهده فعالیت شخصا با افراد خاطی برخورد خواهم کرد.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: دفاتر پیشخوان، بانک ها، پلیس ۱۰+ و مراکز عرضه مواد غذایی بزرگ تجمعات را کنترل می کنند و از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری می کنند، همچنین پایانه‌های مسافر بری، تاکسیرانی، شهرداری ها، دفاتر تعاونی اتوبوس رانی و آژانس‌ها موظف به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند و گشت‌های بازرسی باید نظارت کامل را بر این واحد‌ها داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با گسترش ویروس کرونا انگلیسی و درگیر کردن تمام افراد در گروه‌های سنی مختلف و قدرت کشندگی بالای آن، شرایط بسیار بحرانی‌تر از قبل شده و در ایام نوروز با ورود مسافران ناخوانده و بی توجهی مردم پیک چهار کرونا آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا ورودی شهرستان دلفان از توابع استان لرستان که در وضعیت قرمز قرار دارد را مسدود و از ورود خودرو‌های این شهرستان به هرسین ممانعت به عمل آوردیم اما با وجود تمام تلاش‌ها، وضعیت قرمز شد.

کنجوریان تاکید کرد: از مردم شریف شهرستان هرسین عاجزانه تقاضا دارم که نهایت همکاری را در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و به مدت دو هفته از رفت و آمد‌ها بپرهیزند و عادی انگاری‌ها را کنار بگذارند، زیرا در صورت عدم همکاری مردم، تلاش‌های مسئولین بی نتیجه خواهد ماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار