دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه اعلام کرد: با توافق ستاد انتخابات کشور و هیات عالی نظارت امکان ثبت‌نام مشروط از داوطلبان شورای اسلامی روستاها که موفق به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه نشده‌اند، فراهم شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 08 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«جلیل بالایی» روز پنجشنبه گفت: داوطلبان فاقد گواهی سوء پیشینه باید تعهد بدهند که حداکثر تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت گواهی را اخذ و به بخشداری ارایه کنند.

وی افزود: بدیهی است افرادی که گواهی را در موعد مقرر ارایه نکنند به دلیل نقض پرونده آنها از فهرست داوطلبان حذف خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب داوطلبان گفت: تا پایان وقت اداری روز سوم یک هزار و ۸۷۷ نفر موفق به ثبت نام شدند.

بالایی آخرین فرصت ثبت نام را ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین اعلام و از داوطلبان خواست ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی عملکرد شورای روستاها را موفق ارزیابی و آنان را مصداق خادمان بی منت و مدافعان حقوق مردم برای توسعه روستاها توصیف کرد و ضمن تقدیر از آنان خواست تمام تلاش خود را برای حضور پر شور و با نشاط افراد شایسته در انتخابات به کار گیرند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار